Besplatna dostava iznad 50€

Česta pitanja

Dobrodošli u našu sekciju često postavljanih pitanja. Jako nam je drago što ste ovdje i što ste naš klijent. Pokušali smo odgovoriti na najčešća pitanja.

Kako mogu napraviti narudžbu?
Da biste napravili narudžbu, jednostavno odaberite proizvod koji želite kupiti i dodajte ga u košaricu.
Zatim slijedite upute za završetak narudžbe, unos potrebnih informacija i odabir načina plaćanja.
Koji su načini plaćanja?
Plaćanje je moguće izvršiti putem kreditnih kartica, pouzećem putem gotovine ili općom uplatnicom / internet bankarstvom.
Za plaćanje kreditnim /debitnim karticama prihvaćamo:
  • MasterCard
  • Visa
  • Visa Premium
  • AmEx
  • Apple Pay
  • Google Pay
Za kartična plaćanja koristimo sustav Stripe, koji podliježe najstrožim svjetskim standardima sigurnosti (PCI Service level 1). Svi podaci putuju putem TLS sustava, a svi brojevi kreditnih kartica su zaštićeni AES-256 enkripcijom. Mi nemamo uvid u podatke s vaše kreditne ili debitne kartice i sva komunikacija putuje izravno s vašeg uređaja prema Stripe servisu
Mogu li vratiti proizvod ako nisam zadovoljan?
Niste zadovoljni s vašim kupnjama? Bez brige! Vaše zadovoljstvo je naš prioritet. Ako želite vratiti proizvode, jednostavno kliknite na donji link i pokrenite proces povrata. Vaše mišljenje je važno, stoga smo tu da vam pomognemo u svakom koraku. Kliknite ovdje kako biste započeli s povratom robe.
Pravo na povrat robe ostvarujete unutar 30 dana od kupnje.
Pokreni povrat 
Kako mogu dobiti dodatne informacije o proizvodu?
Sve informacije o proizvodima nalaze se na našoj web stranici.
Ako imate dodatna pitanja ili trebate pomoć u vezi s vašom narudžbom, slobodno nam se obratite (info@lmhome.hr). Tu smo da vam pomognemo i / ili osiguramo sigurnu i pravodobnu dostavu vašeg namještaja.
Koliko traje dostava?
Ako je proizvod dostupan na našem skladištu, dostava unutar Hrvatske obično traje 2–3 radna dana od potvrde narudžbe. Ukoliko proizvod šaljemo iz skladišta kod proizvođača, isporuka može potrajati do približno 20 radnih dana. Remark: ako imate bilo kakvih posebnih zahtjeva ili pitanja vezanih uz rokove, slobodno nam se javite na info@lmhome.hr.
Kako mogu pratiti status svoje narudžbe?
Nakon što pošaljemo vašu narudžbu, na e-mail adresu koju ste naveli stići će broj za praćenje pošiljke (tracking). Klikom na poveznicu u poruci moći ćete u svakom trenutku vidjeti gdje se vaš paket nalazi.
Imate li fizičku trgovinu ili salon?
Trenutno poslujemo isključivo online, no s velikim uzbuđenjem javljamo da smo započeli proces izgradnje vlastitog showrooma pored Zagreba! Uskoro ćete imati priliku uživo istražiti i isprobati naše kolekcije. Pratite nas za više detalja i datum službenog otvaranja – uskoro stižemo!

Niste pronašli odgovor na vaše pitanje?

Slobodno nas kontaktirajte