Opći uvjeti poslovanja

Opći uvjeti poslovanja i predugovorne obavijesti

Predugovorne obavijesti omogućavaju Kupcu da prije nego što sklopi ugovor na daljinu bude na jasan i razumljiv način obaviješten o nizu okolnosti bitnih za zaključenje, izvršavanje i raskid ugovora.

Općim uvjetima poslovanja uređuju se uvjeti poslovanja i kupoprodaje preko mrežne trgovine www.lmhome.hr, odnosno postupak naručivanja, plaćanja, dostave i reklamacije proizvoda ponuđenih u internetskoj trgovini www.lmhome.hr te međusobni odnosi i obveze Prodavatelja i Kupca.

Prodavatelj je MB dizajn i dom d.o.o.

Kupac je svaka pravna ili fizička osoba koja ima poslovnu sposobnost te izvrši narudžbu preko mrežne trgovine www.lmhome.hr.

Odgovornost za točnost i potpunost unesenih podataka prilikom registracije i/ili naručivanja proizvoda snosi Kupac.

Opći uvjeti poslovanja i predugovorne obavijesti čine sastavni dio ugovora sklopljenog na daljinu zajedno sa specifikacijama i cijenom kupljenog proizvoda, te će narudžba i sklapanje ugovora o kupoprodaji biti mogući tek nakon što Kupac potvrdi da je s njima suglasan. Prodavatelj zadržava pravo izmjene ovih uvjeta u svako vrijeme, a navedene izmjene stupaju na snagu nakon objave na ovim mrežnim stranicama.

PODACI O PRODAVATELJU

Tvrtka: MB dizajn i dom d.o.o.

Sjedište: Zagreb

Broj sudskog registra: Trgovački sud u Zagrebu, MBS: 05708630

OIB: 94449083061

Poslovna banka: Zagrebačka banka d. d.

IBAN: HR5623600001103044271

Adresa: Jarnovićeva 17H, Zagreb

Telefonski broj: +385 99 3110 654

Elektronička pošta: info@lmhome.hr

MB dizajn i dom d. o. o. prodajom preko mrežne stranice www.lmhome.hr nastupa u svoje ime.

KONTAKT

MB dizajn i dom d. o. o.

Jarnovićeva 17H, Zagreb

Telefonski broj: +385 99 3110 654

Elektronička pošta: info@lmhome.hr

GLAVNA OBILJEŽJA ROBE

Proizvodi su prikazani opisno i fotografijama.

Fotografije proizvoda ilustrativne su prirode te ne moraju uvijek i u svim detaljima odgovarati proizvodima koji su predmet narudžbe. Prodavatelj posebno ističe da vizualni identitet proizvoda prikazan na fotografiji ne mora odgovarati izgledu proizvoda u stvarnosti, pogotovo s obzirom na postavke monitora na računalu kupca, razlike u percepciji boja kako ih Kupac vidi na zaslonu i sl.

Uz proizvode koji se nalaze u katalogu na mrežnim stranicama www.lmhome.hr nastojimo dati što precizniji opis i sliku proizvoda, no unatoč tomu, ne preuzimamo odgovornost za potpunu točnost navedenih podataka i identičnost isporučenog proizvoda s prikazom na fotografijama. Posebno naglašavamo da do manjih odstupanja može doći zbog specifičnosti materijala od kojih su pojedini proizvodi izrađeni te unikatne izrade samog proizvoda u kojim slučajevima se ne radi o nedostatku proizvoda.

U slučaju gore navedenog nesklada između proizvoda prikazanog na fotografiji i isporučenog proizvoda ne radi se o nedostatku proizvoda. Podaci o proizvodima (opis proizvoda, cijena i dr.) prikazani na mrežnoj stranici www.lmhome.hr podložni su bugovima, nepravilnostima u radu aplikacije, drugim tehničkim nepravilnostima, tipografskim pogreškama i sl. U slučaju očitih pogrešaka ili neispravnosti glede podataka o proizvodima prikazanih na www.lmhome.hr Prodavatelj zadržava pravo jednostrano raskinuti ugovor.

CIJENA

Maloprodajna cijena robe istaknuta uza svaki proizvod izražena je u eurima (EUR) s uračunanim PDV-om.

TRAJANJE UGOVORA

Ugovor koji sklapaju Kupac i Prodavatelj jednokratan je ugovor o kupoprodaji koji je konzumiran isporukom robe od strane Prodavatelja i izvršenjem plaćanja od strane Kupca.

Načini plaćanja

Plaćanje odabranih proizvoda u mrežnoj trgovini www.lmhome.hr moguće je na sljedeće načine:

1. Plaćanje kreditnim i debitnim karticama: 

Plaćanje izravno putem interneta, korištenjem najmodernijeg servisa za plaćanje bankovnim karticama: MasterCard, Visa i Visa Premium.

Izjava o sigurnosti

Za kartična plaćanja koristimo sustav Stripe, koji podliježe najstrožim svjetskim standardima sigurnosti (PCI Service level 1). Svi podaci putuju putem TLS sustava, a svi brojevi kreditnih kartica su zaštićeni AES-256 enkripcijom. Mi nemamo uvid u podatke s vaše kreditne ili debitne kartice i sva komunikacija putuje izravno s vašeg uređaja prema Stripe servisu

2. Plaćanje internet bankarstvom

Proizvodi za koje je zaključena narudžba mogu se platiti putem internet bankarstva bilo koje banke u kojoj je otvorena mogućnost takvog načina plaćanja. Nakon potvrde narudžbe, MB dizajn i dom d.o.o. na e­mail adresu kupca dostavlja ponudu za kreiranu narudžbu, s navedenim podacima potrebnima za uplatu. Sve podatke je potrebno točno upisati i izvršiti uplatu u roku.

Broj računa za uplate putem internet bankarstva:
HR5623600001103044271 (Zagrebačka banka).
Pod poziv na broj molimo upisati broj primljene ponude.
Pod opis plaćanja navesti: LM Home web shop kupovina

 

Predautorizacija plaćanja

Pri korištenju kreditnih i debitnih kartica za kupnju proizvoda koji nisu odmah dostupni za isporuku svaka se transakcija najprije prosljeđuje na predautorizaciju banci koja je izdala karticu, pri čemu banka samo rezervira sredstva na vašem računu. Konačna autorizacija, odnosno plaćanje obavlja se tek onda kada se utvrdi dostupnost svih naručenih proizvoda, odnosno mogućnost realizacije narudžbe i dostave. Ako vam ne možemo isporučiti naručeni proizvod u definiranom roku od 30 radnih dana (proizvoda nema na zalihi dobavljača, proizvod više nije dostupan i sl.), o tome ćemo vas obavijestiti telefonom ili e-mailom, a vi možete odlučiti želite li prihvatiti dulji rok isporuke ili odustati od narudžbe. U slučaju odustajanja od narudžbe banka će rezervirani iznos na vašoj kartici stornirati i vratiti vam ga. 

Izjava o zaštiti osobnih podataka

MB dizajn i dom d. o. o. obvezuje se pružati zaštitu osobnim podacima kupaca tako da prikuplja samo nužne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima koji su nužni za ispunjenje naših obveza; informira kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito daje kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne žele da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje.

Osobni podatak svaka je informacija koja se odnosi na određenu fizičku osobu ili fizičku osobu koja se može odrediti. Konkretno, osobnim podacima smatraju se svi podaci kojima se utvrđuje identitet kupca (primjerice ime i prezime, elektronička adresa, adresa stanovanja i sl.).

Obrada osobnih podataka svaka je radnja ili skup radnji izvršenih na osobnim podacima, automatskim sredstvima ili kakvim drugim, kao što je prikupljanje, snimanje, organiziranje, spremanje, prilagodba ili izmjena, povlačenje, uvid, korištenje, otkrivanje prijenosom, objavljivanje ili na drugi način učinjenih dostupnim, svrstavanje ili kombiniranje, blokiranje, brisanje ili uništavanje te provedba logičkih, matematičkih i drugih operacija s tim podacima.

Registracijom na mrežnoj stranici www.lmhome.hr, kupnjom kao gost ili pristupanjem samoj stranici Kupac daje suglasnost da Prodavatelj obrađuje njegove osobne podatke navedene u registracijskom obliku te podatke o narudžbama, kao i podatke dostupne u procesu plaćanja usluge i dr. podatke. Ti se podaci koriste u svrhu sklapanja i izvršenja ugovora te u svrhu upoznavanja prodavatelja s kupovnim navikama kupaca, kao i u informativne svrhe te svrhe promidžbe usluga i proizvoda prodavatelja. Prodavatelj se obvezuje čuvati privatnost osobnih podataka svih Kupaca te će s njima postupati u skladu sa Zakonom o zaštiti osobnih podataka, odnosno drugim primjenjivim propisima. Sve navedene osobne podatke Prodavatelj ne smije neovlašteno upotrebljavati niti učiniti dostupnim trećim osobama, osim kada to poseban zakon dopušta ili je pak potrebno radi ostvarivanja ugovornih obveza.

Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici MB dizajn i dom d. o. o. i poslovni partneri odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.

Ako kupac ne želi da Prodavatelj više bilo na koji način obrađuje njegove podatke te zahtijeva brisanje podataka, mora to Prodavatelju javiti, i to elektroničkom porukom poslanom na adresu info@lmhome.hr

Dostava

Naručene proizvode isporučujemo dostavom tvrtki GLS i Gebrüder Weiss. Isporuka proizvoda dostupnih na skladištu MB dizajn i dom d. o. o. uslijedit će najkasnije u roku od 3 radna dana od potvrde narudžbe. Za proizvode koji se naručuju rok isporuke je najviše 30 radnih dana.Ukoliko se radi o posebnim narudžbama (posebna boja, poseban sastav), isporuka je u roku od 8 – 12 tjedana.

Ako naručeni proizvod ne možemo isporučiti jer trenutačno nije dostupan na skladištu dobavljača, odmah ćemo vas o tome obavijestiti, a vi imate pravo pristati na naknadni rok za isporuku ili raskinuti ugovor.

Dostava je besplatna na području Republike Hrvatske.

Sve naručene artikle nastojat ćemo isporučiti u jednom paketu. Ako to neće biti moguće, zadržavamo pravo isporuke u više pošiljki.

Dostava se obavlja do ulaza u stambeni objekt željene adrese, a ako se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije dužan nositi robu do kata na kojem se nalazi Kupca već do ulaza u zgradu.

Kupac je prilikom preuzimanja proizvoda dužan provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. U suprotnome, naknadne se reklamacije neće moći uvažiti.

U slučaju nemogućnosti uredne dostave na adresu Kupca koju je sam naznačio, Kupac snosi troškove ponovne dostave na istu ili drugu adresu, ovisno o tome koje će podatke Kupac navesti Prodavatelju prilikom provjere dostave narudžbe.

Registracija

Kako bi obavili kupnju na web shopu, registracija nije obavezna. Potrebno je samo u prvom koraku checkout procesa ostaviti važeću e-mail adresu (ona kojoj imate omogućen pristup) kako bi vam nakon unosa podataka potrebnih za obavljanje dostave bilo moguće poslati potvrdu narudžbe.

Reklamacije

NAČIN RJEŠAVANJA POTROŠAČKIH PRITUŽBI

Sve pritužbe možete u pisanom obliku poslati na:

poštansku adresu: MB dizajn i dom d. o. o., Jarnovićeva 17H, Zagreb

e-poštu: info@lmhome.hr 

ili nazvati na:

telefon za informacije: +385 99 3110 654.

Odgovor na vaš prigovor šaljemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od primitka prigovora. Ako ne dobijete odgovor u navedenom roku, možete se obratiti najbližem nadležnom inspektoratu ili kojoj od udruga za zaštitu potrošača.

ODGOVORNOST ZA MATERIJALNE NEDOSTATKE

Ako Kupac utvrdi da kupljena stvar ima nedostatke, može se obratiti Prodavatelju i reklamirati proizvod. Na vaš prigovor odgovorit ćemo u roku od 15 dana te ako utvrdimo da nedostatak u skladu sa Zakonom o obveznim odnosima postoji, otklonit ćemo nedostatke ili zamijeniti proizvod novim, odnosno ako navedeno nije moguće, u cijelosti vratiti plaćeni iznos.

Prodavatelj će odobriti povrat robe Kupcu s instrukcijama za povrat robe.

Fotografije proizvoda ilustrativne su prirode te ne moraju uvijek i u svim detaljima odgovarati proizvodima koji su predmet narudžbe. Prodavatelj posebno ističe da vizualni identitet proizvoda prikazan na fotografiji ne mora odgovarati izgledu proizvoda u stvarnosti, pogotovo s obzirom na postavke monitora na računalu kupca, razlike u percepciji boja kako ih Kupac vidi na zaslonu i sl.

Uz proizvode koji se nalaze u katalogu na mrežnim stranicama www.lmhome.hr nastojimo dati što precizniji opis i sliku proizvoda, no unatoč tomu, ne preuzimamo odgovornost za potpunu točnost navedenih podataka i identičnost isporučenog proizvoda s prikazom na fotografijama. Posebno naglašavamo da do manjih odstupanja može doći zbog specifičnosti materijala od kojih su pojedini proizvodi izrađeni te unikatne izrade samog proizvoda u kojim slučajevima se ne radi o nedostatku proizvoda.

Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke stvari skladu s člancima 400. – 422. Zakona o obveznim odnosima kojim se, među ostalim, propisuje:

Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke stvari koje je ona imala u trenutku prijelaza rizika na kupca, bez obzira na to je li mu to bilo poznato. Prodavatelj odgovara i za one materijalne nedostatke koji se pojave nakon prijelaza rizika na kupca ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga.

Nedostatak postoji:

  • ako stvar nema potrebna svojstva za svoju redovitu uporabu ili za promet
  • ako stvar nema potrebna svojstva za posebnu uporabu za koju je kupac nabavlja, a koja je bila poznata prodavatelju ili mu je morala biti poznata
  • ako stvar nema svojstva i odlike koje su izrijekom ili prešutno ugovorene, odnosno propisane
  • kad je prodavatelj predao stvar koja nije jednaka uzorku ili modelu, osim ako su uzorak ili model pokazani samo radi obavijesti
  • ako stvar nema svojstva koja inače postoje kod drugih stvari iste vrste i koja je kupac mogao opravdano očekivati prema naravi stvari, posebno uzimajući u obzir javne izjave prodavatelja, proizvođača i njihovih predstavnika o svojstvima stvari (reklame, označavanje stvari i dr.)
  • ako je stvar nepravilno montirana pod uvjetom da je usluga montaže uključena u ispunjenje ugovora o prodaji
  • ako je nepravilna montaža posljedica nedostataka u uputama za montažu.

Ako je kupac na temelju izjava proizvođača ili njegova predstavnika očekivao postojanje određenih svojstava stvari, nedostatak se ne uzima u obzir ako prodavatelj nije znao niti morao znati za te izjave, ili su te izjave bile opovrgnute do trenutka sklapanja ugovora, ili one nisu utjecale na odluku kupca da sklopi ugovor.

Prodavatelj ne odgovara za nedostatke ako su u trenutku sklapanja ugovora bili poznati kupcu ili mu nisu mogli ostati nepoznati.

Smatra se da nisu mogli ostati nepoznati kupcu oni nedostaci koje bi brižljiva osoba s prosječnim znanjem i iskustvom osobe istog zanimanja i struke kao kupac mogla lako opaziti pri uobičajenom pregledu stvari.

Kupac je dužan primljenu stvar na uobičajeni način pregledati, čim je to prema redovitom tijeku stvari prije moguće, i o vidljivim nedostacima obavijestiti prodavatelja u roku od osam dana, inače gubi pravo koje mu po toj osnovi pripada.

Kad je pregled izvršen u nazočnosti obiju strana, Kupac je dužan svoje primjedbe zbog vidljivih nedostataka priopćiti prodavatelju odmah, inače gubi pravo koje mu po toj osnovi pripada.

Ako je nedostatak neznatan, Kupac nema pravo na raskid ugovora, ali mu pripadaju druga prava iz odgovornosti za materijalne nedostatke uključujući i pravo na popravljanje štete.

Troškove otklanjanja nedostatka i predaje druge stvari bez nedostatka snosi prodavatelj.

IZVANSUDSKO RJEŠAVANJE SPOROVA

Posebnom regulativom Europske unije od 15. veljače 2016. sporove vezane uz mrežnu kupnju moguće je riješiti uz pomoć platforme za online rješavanje sporova kojoj možete pristupiti klikom na link: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show.

Dakle, ako naiđete na problem tijekom mrežne kupnje unutar EU-a (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.), svoj prigovor možete na brži i jednostavniji način podnijeti na gornjem linku.

Platforma za internetsko rješavanje sporova jedinstvena je ulazna točka koja europskim potrošačima i trgovcima omogućuje da riješe sporove oko domaće i prekogranične kupnje preko interneta. To se postiže upućivanjem sporova nacionalnim tijelima za alternativno rješavanje sporova koja su povezana s platformom i koja su države članice odabrale u skladu s kriterijima kvalitete

Glavna obilježja platforme:

Platforma je prilagođena korisnicima te joj se može pristupiti sa svih vrsta uređaja. Potrošači mogu popuniti obrazac za pritužbe na platformi u tri jednostavna koraka. Platforma korisnicima pruža mogućnost da cijeli postupak rješavanja spora obave na internetu. Platforma je višejezična. Na platformi je dostupna usluga prevođenja kao pomoć pri sporovima koji uključuju stranke iz različitih europskih zemalja.

JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA

Uvjeti, rokovi i postupak izvršavanja prava na jednostrani raskid ugovora te obrazac za jednostrani raskid ugovora

Računanje roka za jednostrani raskid ugovora

Ugovor možete jednostrano raskinuti u roku od 14 dana od primitka robe bez navođenja razloga.

Da biste mogli ostvariti pravo na jednostrani raskid ovoga Ugovora, o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora morate nas obavijestiti prije isteka roka, i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom ili elektroničkom poštom, u kojoj ćete navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona, telefaksa ili adresu elektroničke pošte, a možete se koristiti i obrascem za jednostrani raskid ugovora priloženim u nastavku.

Rok za jednostrani raskid iznosi 14 dana i započinje teći od dana: 

kada je vama ili trećoj osobi koju ste vi odredili, a koja nije prijevoznik, roba koja je predmet ugovora predana u posjed

ili

kada je vama ili trećoj osobi koju ste vi odredili, a koja nije prijevoznik, predan u posjed zadnji komad ili zadnja pošiljka robe – u slučaju sklapanja ugovora koji se odnosi na više komada robe koji trebaju biti isporučeni odvojeno, odnosno ako je riječ o robi koja se dostavlja u više komada ili više pošiljki.

POVRAT UPLAĆENOG IZNOSA

Ako jednostrano raskinete ovaj Ugovor, izvršit ćemo povrat novca koji smo od vas primili, uključujući i troškove isporuke, osim ako ste odabrali drugu vrstu isporuke, a koja nije najjeftinija standardna isporuka koju smo mi ponudili.

Povrat novca izvršit ćemo bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana primitka vraćene robe ili dana primitka dokaza da ste nam poslali robu.

Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji ste vi izvršili uplatu. Ako pristajete na drugi način povrata plaćenog iznosa, ne snosite nikakve troškove u odnosu na povrat.

POVRAT ROBE

Robu vratite ili je predajte nama bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 dana od dana kada ste nam uputili svoju odluku o jednostranom raskidu ugovora.

TROŠKOVI POVRATA ROBE

Izravne troškove povrata robe snosi sam Kupac.

ODGOVORNOST POTROŠAČA ZA UMANJENJE VRIJEDNOSTI ROBE

U skladu s člankom 77. stavkom 5. Zakona o zaštiti potrošača, odgovorni ste za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.

Ako je proizvod vraćen neispravan, s većim oštećenjima ili bez dijelova i dokumentacije, te ako se nedostajući dijelovi ne dostave u naknadnom roku od osam dana, smatra se da Kupac nije ispunio obvezu povrata robe te Prodavatelj nije dužan izvršiti povrat uplaćenog novca.

Ako Kupac vrati proizvod bez originalne ambalaže i/ili s manjim oštećenjima i/ili sa znakovima korištenja pozivajući se na odredbe o jednostranom raskidu ugovora na daljinu, zbog čega Prodavatelj neće moći prodati proizvod kao nov, unaprijed se procjenjuje šteta na vrijednost 40 % plaćene maloprodajne cijene proizvoda. Prihvaćanjem ovih Uvjeta poslovanja Kupac unaprijed pristaje da se navedeni iznos štete umanji od povrata sredstava. Sva šteta koja prelazi ovaj iznos smatra se većim oštećenjem te prodavatelj nije dužan izvršiti povrat sredstava.

Primjerak obrasca za jednostrani raskid ugovora koji se nalazi u nastavku na našoj mrežnoj stranici možete elektronički ispuniti i poslati.

Potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu ugovora dostavit ćemo vam, bez odgađanja, elektroničkom poštom.

OBRAZAC ZA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA

1. Ime, prezime i adresa potrošača ____________________

2. Prima:

MB dizajn i dom d.o.o

Jarnovićeva 17H, Zagreb

telefonski broj: +385 99 3110 654

elektronička pošta: info@lmhome.hr

3. Ja, _____________________, ovim izjavljujem da jednostrano raskidam Ugovor o prodaji sljedeće robe_________________, naručene/primljene dana ______________________

– potpis potrošača (samo ako se ovaj obrazac ispunjava na papiru)

– datum.